Mitt 2012



Har haft ett helt bra 2012 jag har gjort saker som jag ångrat men också saker som jag kommer att minnas i resten av mitt liv som det bästa jag gjort. 
Jag har hunnit vara till Thailand 2 gånger, första gången med familjen och andra gången med farmor och farfar och min Emmi, måste göras om! Sedan har jag varit på många tjejkvällar jag kommer minnas länge, mycket skratt och gråt och skrik, älskar er tjejer! 
Sedan har jag varit till Piteå på fotbollscup som var så sjukt rolig och det vill jag göra om, sedan var jag på samma veva till mormor och morfar med Johanna och mamma. 
Var också på skulefestivalen med Matilda vilket resulterade i sena sommarkvällar mycket skratt och fjoll och det bra jag har henne!

2012:s aldra bästa dag!


De var när mina vänner först dagen efter min födelsedag sjöng för mig i matsalen och sedan hade de köpt tårta till mig som vi satt och åt. 
Sedan på kvällen var det meningen att jag och Amanda skulle ha myskväll och titta film men när jag kommer int genom dörren så överraskar Amanda, Emma och Karolina mig, och inte skulle det bli en myskväll inte! :D 
Först hade dom rivit sönder en skattkarta som jag skulle tejpa ihop och sedan springa och leta paket och kort, haha kortena var fina. Fick en super fin klänning! Sedan åt vi jättegod mat som de hade gjort, kyckling spett och couscous eller hur det stavas och god sallad och Karolinas mammas goda salsa sås, jammie. Men inte var det slut där inte! Sedan band dom mina ögon och satte musik och hörlurar för öronen och sedan hade de mig att krypa ut på gården och in i en bil, sedan åkte vi iväg och jag hade ingen aning om vart vi var påväg, jag kan också säga er att jag lyssnade på sämsta musiken nånsin, haha. Sedan när vi var framme fick jag krypa ur bilen och Amanda började springa med mig sedan hade hon mig att hoppa över diken och krypa under broar iallafall sa hon att jag gjorde de, jag såg ju inget ^^ Sedan fick jag gå  in någonstans och äntligen tog de av mig ögonbindeln, och där stod de, mina vänner. Och sjöng. För mig. Jag fick presenter eller ja.. Glidmedel men haha . Sedan när kvällen synd nog var slut så for vi tillbaks hem och åt en jättefin hello kitty tårta som dom hade gjort. Och sedan gick vi och la oss och pratade om allt och inget. 
Sedan dagen efter for jag hem men var inte hemma så länge förens jag och Amanda cyklade iväg till Vikby(!!!) första gången, men det skulle bli flera nog inom sommaren ^^ 
Tack: Amanda, Emma och Karolina för att ni gjorde den dagen till den bästa jag någonsin varit med om, jag älskar er!

Det var den bästa helgen på hela 2012. Jag gråter när jag tänker tillbaka och vill bara att det ska komma igen.

Tack alla som gjort mitt 2012 till ett bra år. Puss och kram.

 
Vardag | | En kommentar |
Upp