Brunch


Vilken perfekt start på denna lördag! 
Hade sedan länge planerat med tjejerna att vi skulle fara på brunch till Astor vi hade bokat bord tills idag. Det var kanske lite sämre än vad jag hade förväntat mig men det var absolut inte dåligt! Mycket mat att välja på och mysiga utrymmen. Lite matigare än en hotellfrukost och lite mindre mat än en buffé. 
Kan nog varmt rekommendera detta brunch fenomen.

Mina fina flickor!♥ (Amanda tog bilden därför är hon inte med!)
Inget mera speciellt än detta hade jag på mig och det var inte för uppstädat och inte för lite heller, haha.
 
Om ungefär 1½ timme ska jag, Nicke, Emil och Karolina fara iväg på ishockeymatch, Sport-Jyp. Sedan vet jag inte vad vi mera gör av våran lördagkväll, men som vanligt hittar man väl på något i sista minuten.

Och så tänkte jag bjuda på en bild för att visa er hur det går när jag ska försöka ta selfies... 

 
... inte så bra, Knäppgök.. haha
Vardag | |
Upp